Vaše najčastejšie otázky

Čo musím mať pri preberaní auta?
Vodič musí mať pripravené peniaze na depozit, doklady: vodičský preukaz, občiansky preukaz a City-Metal poukážku, ktorá je vydaná po uhradení rezervácie.
Môžem si prenajať auto aj keď nemám kreditnú kartu?
Áno.
Koľko treba zaplatiť za vratný depozit?
  •  Nízka a stredná trieda: 165 €
  • Luxusná trieda: 300 – 500 €
Aké spôsoby platieb akceptujete?
Internetové platby, TrustPay, kreditné karty, PayPal, platba prevodom, platba v hotovosti.
Kde si viem pozrieť moje rezervácie?
Prihláste sa do systému a v sekcii Moje rezervácie – Môj účet, po obdržaní platby, bude detal rezervácie uložený do vašej zákazníckej zóny.
Ako si viem premeniť body za požičanie?
Body sa Vám pripočítávajú automaticky každou Vašou rezerváciou. Pri potvrdzovaní rezervácie si môžete znížiť cenu použitím Vašich bodov.
Platí sa za ďalšieho vodiča?
Nie, ale musíte sa nahlásiť pri preberaní vozidla a musíte sa preukázať platným vodičským preukazom.
Budem doplácať, keď si auto chcem prebrať mimo pracovnú dobu?
Áno, dopláca sa po pracovnej dobe 20 € prevzatie a 20 € odovzdanie.
Pracovná doba od 08:00 – 18:00 hod. PO-PIA, nedeľa len za doplatok.
Môžem ísť aj za hranice?
V rámci EÚ môžete jazdiť, stačí pri preberaní informovať autopožičovňu. Za hranice tretích krajín je zakázané vycestovať bez povolenia autopožičovne a plnej moci.
Ako postupovať, keď mám meškanie alebo keď mešká let?
Dajte nám telefonicky alebo emailom čo najskôr vedieť, budeme Vám auto držať 1 hodinu bez doplatku.
Ako je to s palivom?
Palivo si dohadujete priamo na pobočke, po dohode plná nádrž a plnú nádrž aj musíte vrátiť. Štandardne dostanete zostatkový dojazd a rovnaký dojazd aj odovzdáte.
Ako zrušiť rezerváciu?
Zrušenie rezervácie je možné telefonicky, prípadne emailom. V prípade zrušenia rezervácie najneskôr 72 hodín pred jej začiatkom bude vrátených 100% zo sumy. V prípade zrušenia rezervácie najneskôr 24 hodín pred jej začiatkom bude účtovaný poplatok vo výške 50% zo zaplatenej sumy a v prípade zrušenia neskôr než 24 hodín pred začiatkom rezervácie nemá klient nárok na vrátenie platby.
Čo znamená 100% pripoistenie?
Plná ochrana 100%

Perfektná ochrana pre Vás Chceme Vás ochrániť pred nečakanými a nepríjemnými udalosťami, preto sme pre vás pripravili službu „Plná ochrana 100% “ – vďaka blokovaniu časti prostriedkov na vašej karte alebo depozitu v hotovosti ste 100% chránený. Nemusíte sa viac obávať, že od vás v prípade nehody alebo poškodenia budeme niečo vymáhať. V pripoistení PLNEJ OCHRANY vám stiahneme váš depozit a všetky ostatné náklady sú už na nás . Nebudete platiť nič naviac.

Platí pre:

Poškodenie karosérie, strechy alebo podvozku Poškodenie skiel, zrkadiel, kolies alebo pneumatík Poškodenie motora alebo prevodovky
Poplatok za odtiahnutie do najbližšieho zmluvného servisu
Amortizáciu pri vyčíslení výšky škody
Ušlý zisk autopožičovne za zdĺhavé ukončenie poistnej udalosti a samotnej opravy
1 deň = 17€ za deň, 19€ pri vozidlách vyššej triedy
2 dni = 9 € za deň alebo 16€ pri vozidlách vyššej triedy
3 dni = 7 € za deň alebo 13€ pri vozidlách vyššej triedy
4 dni = 5,50 € za deň alebo 11€ pri vozidlách vyššej triedy
5 dní a viac = 3,90 € za deň alebo 9€ pri vozidlách vyššej triedy

Aké postenia mám v cene klasického prenájmu?
Každé vozidlo má havarijné poistenie a povinné zmluvné poistenie.
Čo kryje havarijné poistenie?
Ak Váš depozit bude 165 € a výška nehody, poškodenia bude vo výške 1000 €, zaplatíte len 165 € spoluúčasť a rozdiel medzi vyplatenou sumou od poisťovne pre autoservis a sumou opravy.
Čo všetko mám skontrolovať, keď preberám auto?
Skontrolujte s agentom autopožičovne: svetlomety, stierače, zamykanie, rezervnú pneumatiku, povinnú výbavu. Skontrolujte či sú v zmluve uvedené všetky škrabance a poškodenia preliačiny, ak nájdete ďalšie, nahláste to agentovi a dopíšte to do Vaše zmluvy. Môžete si pre istotu odfotiť detailne celé vozidlo.
Ako sa mám vyvarovať dodatočným doplatkom pri vrátení?
Vozidlo vráťte v dohodnutý čas čisté, nepoškodené a dotankovanou nádržou podľa dohody pri zapožičaní.
Čo mám urobiť v prípade nehody alebo, keď sa mi pokazí auto?
Prosíme vás aby ste nás okamžite kontaktovali a postupovali podľa našich pokynov. Po nehode ste povinný poskytnúť nám polícajnú správu a tlačivo hlásenie nehody.
Budem mať vrátené peniaze, ak vrátim vozidlo skôr?
Bohužiaľ nie je v našich silách poskytnúť túto možnosť našim zákazníkom.

Napíšte nám

Zavolajte nám

+421 917 177 222

Pracovná doba: Po – Pia, 8:00 – 18:00
Služby mimo pracovnej doby: príplatok 20€

CITYMETAL s.r.o.

  • Hrnčiarska  2/A, 040 01 Košice
  • Obchodná 2, 071 01 Michalovce

 

Rezervujte si auto jednoducho a rýchlo online

Telefonicka rezervacia+421 917 177 222